Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty pobiera się TUTAJ.
INFORMACJA O PRZETARGU:
Zamawiający:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
95-200 Pabianice, ul. Warzywna 6
Tytuł zamówienia:
REMONTY DACHÓW
na budynkach położonych na nieruchomościach przy ul. Łaskiej 22/24, ul. Mielczarskiego 5, ul. Narutowicza 7, ul. Narutowicza 9
i ul. Piłsudskiego 16 w Pabianicach
Tryb zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY
Termin realizacji: do 30.09.2013 r.
Kryterium wyboru ofert: najniższa cena.
Pozostałe informacje są podane w załączonych dokumentach do pobrania
DOKUMENTY DO POBRANIA
1. Ogłoszenie o zamówieniu
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
3. Załączniki do umowy:
3.1. oddzielne dla każdej z nieruchomości:
3.1.1. ul. Łaskiej 22/24
3.1.1.1 Mapa sytuacyjna + Szkicowy rysunek połaci dachowej wymiarowaniem (wymienione dokumenty zostały zblokowane w jeden plik w formacie PDF)
3.1.1.2 Przedmiar robót łącznie z charakterystyką budynku
3.1.2. ul. Mielczarskiego 5
3.1.2.1 Mapa sytuacyjna + Szkicowy rysunek połaci dachowej wymiarowaniem (wymienione dokumenty zostały zblokowane w jeden plik w formacie PDF)
3.1.2.2 Przedmiar robót łącznie z charakterystyką budynku
3.1.3. ul. Narutowicza 7
3.1.3.1 Mapa sytuacyjna + Szkicowy rysunek połaci dachowej wymiarowaniem (wymienione dokumenty zostały zblokowane w jeden plik w formacie PDF)
3.1.3.2 Przedmiar robót łącznie z charakterystyką budynku
3.1.4. ul. Narutowicza 9
3.1.4.1 Mapa sytuacyjna + Szkicowy rysunek połaci dachowej wymiarowaniem (wymienione dokumenty zostały zblokowane w jeden plik w formacie PDF)
3.1.4.2 Przedmiar robót łącznie z charakterystyką budynku
3.1.5. ul. Piłsudskiego 16
3.1.5.1 Mapa sytuacyjna + Szkicowy rysunek połaci dachowej wymiarowaniem (wymienione dokumenty zostały zblokowane w jeden plik w formacie PDF)
3.1.5.2 Przedmiar robót łącznie z charakterystyką budynku
3.2. o tej samej treści dla każdej nieruchomości:
3.2.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
3.2.2. Szczegółowe wymagania dotyczące materiałów budowlanych wraz z wykazem materiałów, które zostaną wbudowane
3.2.3. Wykaz robót tymczasowych i towarzyszących do wykonania przez Wykonawcę
4. Druki ofertowe:
4.1. Druk nr 1 – Oferta
4.2. Druk nr 2 – Formularz cenowy
4.3. Druk nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
4.4. Druk nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
4.5. Druk nr 5 – Wykaz wykonanych robót budowlanych
4.6. Druk nr 6 – Zobowiązanie innych pomiotów
4.7. Druk nr 7 – Wykaz części zamówienia którą wykonawca powierzy innym podmiotom (podwykonawcom)
4.8. Druk nr 8 – Informacja o przynależności do grupy kapitałowej
4.9. Druk nr 9 – Wykaz materiałów budowlanych, które zostaną wbudowane
4.10. Druk nr 10 – Wykaz zastrzeżonych informacji